2010-05-19
 12:00:32

Shopping igår.

Igår var jag och mamma ute på en liten shopping tur och jag fick handlat in lite saker som jag behövde. 
  • Kalender, tyvärr gick det inte att köpa en som fungerar nu, utan det fanns bara skolkalendrar.
  • Smink borttagning, tänkte prova en billigare, den förra jag hade kostade 200 kr och jag var inte jätte imponerad.
  • Borste till ögonskugga, såg på Tyra Banks Show och då använde hon en sådan och det blev as snyggt. Så varför inte prova.
  • Maskara, har prövat den rosa och tyckte om den, men jag gillar också att prova nya =)
Nu ska jag gå och banka in lite pengar så jag kan betala lite räkningar ;)
Sofia


Carolinn

Jag har den mascaran hihi :) Den är bra men jag vil testa den rosa!



PUBLICERAT: 2010-05-20, 13:18:58 | URL: http://carolinn.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: