2010-09-05
 14:46:25

Jag ljuger så bra

Hur många gånger har jag sagt att jag ska börja blogga mer, uppdatera oftare och ge denna "nya" bloggen en chans. Tror utan att ha räknat att 70% av inläggen hittills handlar om att jag ska uppdatera oftare och hur har det gått? Självklart har jag en bra anledning, jag har jobbat 6-7 dagar i veckan mellan 8-10 timmar om dagen. Men tycker man det är kul att blogga borde man inte ta sig tid då. Jo det borde man och det ska jag försöka med nu.
Så uppdateringar om mitt liv. Jag ska tillbaka och jobba för Lion Alpin till vintern/våren. Vart jag ska och vad jag ska göra är inte något som jag kan skriva om. det kan ju hända att någon av dom få läsarna jag har ska vara med på ut tagningarna. Så mer om det kommer senare!
För stunden jobbar jag på garn företaget Marks & Kattens och hjälper till med lite allt möjligt. Vilket man inte klagar över ett arbete är alltid ett arbete. Det gav mig också inspiration till mitt nya projekt, nämligen att sticka en poncho. Skit snygg på bilden till mönstret, får se hur den blir om den blir klar.
Sofia



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: