2010-05-27
 11:57:52

Det händer inte mycket, men det gör mig stressad!

Jag hatar verkligen att ha det så här, bara jobba på helger och ta det lugnt resten av tiden! Har saker som ska göras, men det är inte akut och därför blir det inte av. Sen har jag 1000 olika ideér om vad jag skulle kunna göra, men slutförande är inte min starka sida.
Jag har i alla fall en ny affärside om jag funderar på, tycker det låter jätte kul och lärorikt, men då jag ska arbeta med det arbetar jag redan 12 timmar om dagen 7 dagar i veckan. Jag längtar till sommaren då jag får gå tillbaka till mina "normala" arbetstider. Som guide och egen företagare är detta normala tider och så jag gillar att arbeta hårt och intensivt.
Idag ska jag fika med Carro, kommer bli en Chailatte, vilket aldrig sitter fel. Dessutom vill jag ha trådlöst internet på min dator igen så att jag kan börja blogga ordentligt. Tycker faktiskt att det är ganska kul, men inte om jag behöver sitta vid köksbordet hela tiden, vill ha min tv och mitt rum =)
Men nu ska jag göra mig klar och röja lite på mitt rum tills det att jag ska möta carro!
Sofia


Sandra Marinoni

sv; thanks :)

det är inte svårt alls, bara öva :D



PUBLICERAT: 2010-05-27, 19:38:04 | URL: http://marinoni.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: