2010-05-11
 13:38:17

Måste erkänna att jag är riktigt dålig på att uppdatera!

Okej att jag varit i Turkiet i en vecka och inte hade en dator med mig. Dessutom fungerar inte det trådlösa Internet hemma på min dator. Men ett inlägg om dan, hur svårt kan det vara!
Nu har jag sovit i 24 timmar efter en 14 timmars lång hemresa från Alanya. Jag hade det underbart kul tillsammans med mina danska och svenska före detta kollegor. Tyvärr så fick min kamera värme sting och bildkärmen slutade att fungera, men det gick att ta bilder, blir spännande att se hur dom blev. Men antar att en ny kamera kan stå högt upp på inköpslistan.  Jag har också råkat ut för en riktigt hård förkylning som verkligen gör mig matt!
Känner att energin börjar tryta, berättar mer om min resa och visar de bilder jag har i morgon.
Ha en super dag!


videoGirl

Sv: Verkligen! Man kan ju nästan inte förstå det :o



Vad roligt att du varit i Turkiet :) och krya på dig!



PUBLICERAT: 2010-05-11, 18:17:16 | URL: http://thepainoflove.devote.se
johanna

sv: ja det är han verkligen,perfekt i mina ögon!:)



PUBLICERAT: 2010-05-11, 21:24:53 | URL: http://jlatikka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: